domingo, 13 de octubre de 2013

DETALLS HANDMADE

Com vaig prometre a l'última entrada, avui us ensenyo els detallets que vaig fer pels convidats del meu casament.

Es tracta de uns potets decorats. Són molt fàcils de fer, encara que has de tenir paciència (si has de fer-ne molts) i molta gana...ara veureu perquè.

La idea la vaig agafar de la botiga 40 tag's Barcelona i a partir d'aquí vaig començar. Començarem pel resultat.


El que es necessita per fer els potets és: Envasos de iogurt "La Lechera", han de ser d'aquesta marca, ja que són els únics que no tenen cap marca gravada en el vidre. Agrair a tota la família, que va estar uns mesos menjant iogurts.



Després jo vaig fer servir washi tapes de colors, fabric tapes decorats i lace tape de colors llisos i els vaig combinar de manera que em van sortir 4 models: taronja, lila, verd i rosa. Els washi els vaig comprar a la botiga lluimadigital de Sant Boi.

Una vegada van estar tots decorats, vaig posar la nansa fent servir un filferro molt fàcil de manipular i flors de paper de colors que combinessin amb els washi's.

Les flors i el filferro són de 40 tag's Barcelona.



Després vaig fer les etiquetes amb les mateixes lletres de la invitació lligades amb un fil de corda, que també és el mateix que el de les invitacions.


Per acabar els vaig omplir amb caramels de colors (per cert, eren boníssims) i els vaig encaixar amb unes caixes que també vaig preparar uns dies abans, però això ja ho explicaré un altre dia.



 En aquest cas vaig posar caramels, però es poden posar moltes altres coses, com espelmetes de colors, flor seca,... i crec que pot ser un detall que pot servir per moltes celebracions, comunions, casaments, batejos, nadals...tot és posar-li imaginació i decorar-los segons la ocasió.

Espero que us hagi agradat!

Fins la propera.


No hay comentarios:

Publicar un comentario